Mzdové účetnictví

Mzdové účetnictví

Proč si nechat zpracovávat mzdy externě?

⋅ úspora peněz – nepotřebujete stálé zaměstnance, kteří mzdovou agendu budou řešit
⋅ úspora času – minimálně každých 14 dní si u vás na své náklady vyzvedneme všechny potřebné dokumenty. Komunikujeme online a jsme dostupní nonstop. Spolupráce s námi je rychlá a bezproblémová.
⋅ získáte jistotu, že vaše mzdy jsou v dobrých rukou, správně zpracované a bezpečně uložené. Zpracováváme je v profesionálním účetním systému POHODA. A samozřejmě si stále držíme přehled o aktuálních zákonech, vyhláškách a jejich změnách.

 

Dokonalé mzdové účetnictví – předpoklad spokojeného zaměstnance

Mzdové účetnictví je specifická oblast účetnictví.
Nabídneme Vám vedení mzdového účetnictví, včetně personální agendy. Mzdové účetnictví poskytujeme na profesionální úrovni podle aktuálních předpisů daňových a zákonů pro sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
Pro zájemce poskytujeme i poradenství pro mzdové účetnictví.
V rámci vedení agendy mzdového účetnictví zajišťujeme jak měsíční zpracování mezd, tak i roční zúčtování se všemi náležitostmi a doprovodnými činnostmi, včetně informací pro zaměstnance o možných slevách a úlevách.
Ve všech činnostech pro naše zákazníky aplikujeme platná znění zákonů a předpisů, které vznikají na základě neustálých novel a přijímaných změn zákonů, a to jak v oblasti nárokování úlev a slev na dani, tak i v oblastech metody stanovení odvodů. Vašim zaměstnancům, i Vám, poskytneme informace a návody, jak co nejefektivněji využít možností daných zákony a bez zbytečných časových ztrát tyto výhody čerpat.
V souladu se zákoníkem práce a předpisy pro dokumentaci zpracujeme veškeré procesy do přehledných a upravitelných výstupů jak v papírové formě, tak i ve formě digitální dle Vašich požadavků a na principu využití moderních metod zpracování dat. Vstřícnost z naší strany je i ve směru splnění Vašich požadavků na vzhled dokumentů a oběh dokladů.

 

Co zahrnuje vedení mzdové a personální agendy?

Zahrnuje veškerou agendu a řešení účetních otázek a úkonů spojených se zaměstnanci, jejich náborem, výplatami i výpověďmi. Patří sem například:
⋅ poradenství – jaké podklady požadovat od zaměstnanců, které chcete zaměstnat na hlavní či vedlejší pracovní poměr, případně dohodu o provedení pracovní činnosti (DPČ) či dohodu o provedení práce (DPP),
⋅ kompletní vedení mzdové a personální agendy zaměstnavatele,
⋅ výpočet a zpracování měsíční mzdy,
⋅ výplatní listiny a výplatní pásky,
⋅ platební příkazy úhrad,
⋅ podkladová evidence mezd, mzdové listy,
⋅ evidenční list důchodového pojištění,
⋅ pracovní smlouvy, smlouvy o dohodě o provedení práce a dohodě o provedení činnosti,
⋅ přihlášení/odhlášení zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění,
⋅ zpracování přehledů pro instituce sociálního zabezpečení zdravotní pojišťovny, finanční úřad, pojišťovnu pro zákonné pojištění,
⋅ komunikace na příslušných úřadech,
⋅ výpočet srážek daní a odvodů,
⋅ zpracování přehledů pro úřad práce.

Na telefonu 776 220 110 rádi zodpovíme Vaše dotazy.

Přejít k navigační liště